söndag 5 november 2017

Jag har Sverige i baksätet i min bil

Jag har Sverige i baksätet.
Bälten på.
Jag har Sverige i baksätet och det gör duckface i Snapchat och svimmar av skratt.
Sverige ska till Skärholmens galleria och gå på donken.
Jag kör 50 på 70 för Sverige ska kunna ta gruppselfie.
Höj! Höj skriker Sverige i kör när det blir Juju on da beat i radio
och bilen börjar gunga.
Sverige vinkar till bilen bredvid vid trafikstoppet och visar sin tandställning.
Sverige har en snittålder på tolv, en totalålder på trettiosex och ett tugg som mellan skratten glider lätt från svenska med exakt ordföljd och runda R till kass grammatik och vassa R.
Attaag!!
Sverige.
Sverige i baksätet rymmer i sig  Kurdistan, Dalarna, Vårberg, Tyskland, Iran, Azerbadjan.
Akta dig Sverige utanför bilfönstret. För Sverige i baksätet kommer att äta upp dig. Svär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar